Cumhurbaşkanı Maaşları

CUMHURBAŞKANI MAAŞLARI

YılMaaş (TL)Emekli Milletvekili Maaşı (TL)
201739.79421.320
201632.64319.700
201529.00017.500
Updated: 14 Nisan 2017 — 14:49

Kimler Neler Demiş?

194 Yorum - "Cumhurbaşkanı"

Bildir
Davut

BU DÛNYA DAN PADİSAH LARİN KRALLARİN ELİ BOŞ GİTTİ SENİN Kİ DOLU GİDECEK DEGİL YA . BEN HAKKİMİ HELAL ETMİYORUM HARAM OLSUN .

bir dost

fakir ülkenin zengin başkanı kefenin cebi yok unutma ki şayet benim hakkı varsa o parada helal değil bilesin…

RAMAZAN

BU DÜNYANIN ÖMÜR DÜNYASI VAR UNUTMAYIN

yavuz

Bende bir mağdurum .faka bizi en iyi cumhurbaşkanımız anlar .Cumhurbaşkanı kaç para maaş alıyor bilen varmı
25000,000tl

Saane

Cumhurbaşkanı kaçtl maaş alıypr diye siteye girip yukarodaki yerde 32.000 tl yazısını okuyup aşağıya25.000.000 yazan acayip arkadaş “götünüzden pata uydurmayın” ??

Ateş

Biz magduruz uc cocugum var kocam issiz meslek yok sikorta yok ev yok bir de biz bilen var mi bi annenin cocuklara bise sunamadigi caresiz kaldigini bilen var mi çaresizlik

Betül

Meslegi olmayan adamla ne bok yemeye evlendin. Birde 3 tane çocuk yapmışsın. Yapmasaydın. Cumhurbaşkanı sizin uckurunuzu da mı kontrol edecek cahil çocuk dogurmaktan başka bir şey bilmeyen çocukları muhtemel kendi gibi gerizekali olacak.siz üremeyın Allah aşkına.

senol

üzücü bir durum

Osman

Bunlar maaşı atm den çekebiliyor mu acaba?

safer asya

el insaf be yazık bu ülkeye 1400 tl asgari ücretli insan nasıl geçinsin bu hükümette insaf yok işçiyi köle ola
rak gürüyorlar

muchul

Böylelikle vergilerimize ne olduğunuda öğrenmiş olduk.

Saane

Verginin nereye gittiği belli ayda verdiğin vergi belli cb herlesten 1 tl alsa (sizin tabirinizle çalsa) 80.000.000 tl yapar maaşı 32.000 tl hiiiç sizin beyninize…

Yılmaz özdemir

Sayın cumhurbaşkanım ben iş kurmak istiyorum mermer ustasıyım fakat imkanlarımız cok kısıtlı fakat ne es ne dost yardımcı olmadı cok caresiz durumdayım bakmakla yukumlü oldugum ailem kalabalık bir iş kurmak esnaflık yapmak istiyorum Bir yol gösteren bir dost olarak sizden rica ediyorum Allahım sizi basımızdan eksik etmesin yılmaz özdemir

ssss

herkes kafasına göre yazmış peki fatih terımin parası kımın cebınde çıkıyor yada kım verıyor bu parayı bunu yazan yok

Aslihan uzun

İnaniyomusunuz gercekten boyle olduguna?

Atilla Gönenç

Erdoğan olmasa şu an Türkiye diye bir ülke yoktu, Fetullah Cumhuriyeti vardı. Allah ona ve ailesine her türlü güzelliği nasip etsin.

EMİRHAN

Helal olsun sana kardeşim çok doğru dedin reis olmasa Türkiye yoktu şu anda Bir Cumhuru yönetmek kolay sanmayın 80 milyon insan ve dahi ordu ve teşkilatının yöneten Başkomutanimiza helal hoş olsun

taner

Ulan siz ne beyinsiz vir secmeneiniz tarih sizin gibi saman kafalilari bir daha görmez her halde fettullahi basimiza saran ferdi tayfurmu allahin gavati

Rıza

Cık kendin yönet amk ülkeyi o zaman cok biliosan.

yakup sadak

bazı serefsizlerde bunu kabul etmiyo nası’kı bugun misaki milli sınırlarımızı atatürke borçluyuz bu adamada borçluyuz yılmadıgı yenimedigi ve ülkeyi butun gayretiyle ayakta tuttugu için

Osman

Ülke zaten ayaktaydı bilader sen neyden bahsediyorsun Cumhurbaşkanı’nın diğer yöneticilerden ne farkı var ülke onun babasının malı değil ki bu halkın halk vermez

nihat yûcel

sayin cumhur ba$kanimizin aldi ma$ dûnya ûlkelerine rebeten gayet normal bir ma$i var aldi ma$ helali ho$ olsun en azindan soyguncu deyil millet devte için çali$an bir liderimiz var helal olsun aldi ma$ azbile

Atilla Gönenç

Erdoğan olmasa şu an Tükiye diye bir ülke yoktu, Fetullah Cumhuriyeti vardı. Allah ona ve ailesine her türlü güzelliği nasip etsin.

mustafa

Amerika’da 400 bin dolar maaş alıyor başkan

Hakan

Yıllık 280 bin dolar bilmeden sallama bilinçli konuş

Daledon dale

Yıllık la o yuh artık

Misafir

O yillik maaş ama

esla

fatih terimin aldığı maaşın yanında çok komik.görüşünü benimseyeyim yada benimsemeyeyim cumhurbaşkanı bu ülkenin lideriyse en fazlasını o almalı.ama milletvekillerinin aldığı emekli maaşı ne demek yaa.hangisi vekillik yapıyor da 19.000 maaş alıyor.haramdır yaaa yazık.

Sibel

Bizde yilda bir 100 lik zami bekleriz mal gibi bize faydasi olmayan zam komle ya benimde hakim varsa ki var zaten haram olsun bizden daha cok vergi odeyen ulkemi car vaska…

wpDiscuz
SPONSORLU BAĞLANTILAR
Maaşlar © 2016